Lektorské, komunikační a interpersonální   dovednosti kariérového a HR poradce

Lektorské, komunikační a interpersonální dovednosti   poradce - workshop s přednáškou

Získáte ucelený odborný přehled o komunikačních a vyjednávacích technikách, které se používají v poradenském  procesu. Naučíte se efektivně pracovat s dotazovací technikou a technikou, jak "otevřít" komunikaci klienta (navázat komunikační vztah a důvěru), jak se vhodně ptát, poskytovat zpětnou vazbu, udržovat komunikační linii i jak rozpoznat lhaní u klienta nebo jak komunikvat s problematických typem klienta. Procvičíte si vhodný průběh pohovoru a techniku behaviorálu, vyzkoušíte si různé metody vedení poradenského rozhovoru a některé aktivity vhodné pro poradenský rozhovor v kariérovém/profesním poradenství a získáte jistotu a dobré nápady pro vedení poradenského rozhovoru. Zároveň vás seznámíme s klíčovým lektorskými triky.

"Vaši klienti se k Vám budou dále vracet"

Kdy, kde:

  •  léto 2023, popř. na vyžádání; od 9:00 - 13:00 hod, reigstrace nejpozději do 5.2.2023
  • ul. Klimentská 1443/50, Praha 1 - Nové Město (cca 5 min ze stanice Florenc)

Cena:

  • Kč 3 850,- Kč (vč. studijních materiálů a drobného občerstvení)
  • sleva 10 % pro členy ČAKP

Obsah:

  • principy efektivní komunikace poradce
  • komunikační technika ÚSTARR, behaviorálu a koučinku
  • techniky dotazování (typy otázek vhodných a nevhodných) a techniky aktivního naslouchání
  • jak "otevřít" komunikaci s klientem, jak jej zaujmout, navázat a udržovat komunikační důvěru, vyjednávat
  • nácvik vedení poradenského rozhovoru podle typu klienta a jeho potřeb
  • nejčastěšjí chyby a nástrahy v  v komunikaci
  • lektorské triky
  • zpětná vazba ke klientovi

Lektor:

Ing. Zdena Hendrychová, BA (HONS.)