Lektorské, komunikační a interpersonální dovednosti kariérového a HR poradce
Lektorské, komunikační a interpersonální dovednosti poradce - workshop s přednáškou
Získáte ucelený odborný
přehled o komunikačních a vyjednávacích technikách, které se používají v poradenském procesu. Naučíte se efektivně pracovat s dotazovací technikou a technikou, jak "otevřít" komunikaci klienta (navázat komunikační vztah a důvěru), jak se vhodně ptát, poskytovat zpětnou vazbu, udržovat komunikační linii i jak rozpoznat lhaní u klienta nebo jak komunikvat s problematických typem klienta. Procvičíte si vhodný průběh pohovoru a techniku behaviorálu, vyzkoušíte si
různé metody vedení poradenského rozhovoru a některé aktivity vhodné pro
poradenský rozhovor v kariérovém/profesním poradenství a získáte jistotu a
dobré nápady pro vedení poradenského rozhovoru. Zároveň vás seznámíme s klíčovým lektorskými triky.
"Vaši klienti se k Vám budou dále vracet"
Kdy, kde:
- léto 2023, popř. na vyžádání; od 9:00 - 13:00 hod, reigstrace nejpozději do 5.2.2023
- ul. Klimentská 1443/50, Praha 1 - Nové Město (cca 5 min ze stanice Florenc)
Cena:
- Kč 3 850,- Kč (vč. studijních materiálů a drobného občerstvení)
- sleva 10 % pro členy ČAKP
Obsah:
- principy efektivní komunikace poradce
- komunikační technika ÚSTARR, behaviorálu a koučinku
- techniky dotazování (typy otázek vhodných a nevhodných) a techniky aktivního naslouchání
- jak "otevřít" komunikaci s klientem, jak jej zaujmout, navázat a udržovat komunikační důvěru, vyjednávat
- nácvik vedení poradenského rozhovoru podle typu klienta a jeho potřeb
- nejčastěšjí chyby a nástrahy v v komunikaci
- lektorské triky
- zpětná vazba ke klientovi
Lektor:
Ing. Zdena Hendrychová, BA (HONS.)