Komunikační dovednosti kariérového a HR poradce
Komunikační dovednosti poradce - workshop s přednáškou
Získáte ucelený odborný přehled o komunikačních a vyjednávacích technikách, které se používají v poradenském procesu. Naučíte se efektivně pracovat s dotazovací technikou a technikou, jak "otevřít" komunikaci klienta (navázat komunikační vztah a důvěru) a jak rozpoznat lhaní u klienta. Procvičíte si vhodný průběh pohovoru a techniku behaviorálu, vyzkoušíte si různé metody vedení poradenského rozhovoru a některé aktivity vhodné pro poradenský rozhovor v kariérovém/profesním poradenství a získáte jistotu a dobré nápady pro vedení poradenského rozhovoru.
"Vaši klienti se k Vám budou dále vracet"
Kdy, kde:
- podzim-zima 2020 13:00 - 17:00, registrace nejpozději do ....
- ul. Klimentská 1443/50, Praha 1 - Nové Město (cca 5 min ze stanice Florenc)
Cena:
- Kč 2 850,- Kč (vč. studijních materiálů a drobného občerstvení)
- sleva 10 % pro členy ČAKP
Obsah:
- principy efektivní komunikace poradce
- komunikační technika ÚSTARR a behaviorálu
- techniky dotazování (typy otázek vhodných a nevhodných)
- jak "otevřít" komunikaci s klientem, jak jej zaujmout a navázat komunikační důvěru, vyjednávat
- nácvik vedení poradenského rozhovoru podle typu klienta a jeho potřeb
- nejčastěšjí chyby a nástrahy v v komunikaci
- zpětná vazba ke klientovi
Lektor:
Ing. Zdena Hendrychová, BA (HONS.)