Komunikační dovednosti kariérového a HR poradce

Komunikační dovednosti kariérového a HR poradce

Získáte ucelený odborný přehled o komunikačních a vyjednávacích technikách, které se používají v poradenském  procesu. Naučíte se efektivně pracovat s dotazovací technikou a technikou, jak "otevřít" komunikaci klienta (navázat komunikační vztah a důvěru) a jak rozpoznat lhaní u klienta. Procvičíte si vhodný průběh pohovoru a techniku behaviorálu, vyzkoušíte si různé metody vedení poradenského rozhovoru a některé aktivity vhodné pro poradenský rozhovor v kariérovém/profesním poradenství a získáte jistotu a dobré nápady pro vedení poradenského rozhovoru.

"Vaši klienti se k Vám budou dále vracet"

Kdy, kde:

  • dne 18.11.2019, 13:00 - 17:00 hod, registrace nejpozději do 5.11.2019
  • ul. Klimentská 1443/50, Praha 1 - Nové Město (cca 5 min ze stanice Florenc)

Cena:

  • Kč 2 650,- Kč (vč. studijních materiálů a drobného občerstvení)
  • sleva 10 % pro členy ČAKP

Obsah:

  • principy efektivní komunikace poradce
  • komunikační technika ÚSTARR a behaviorálu
  • techniky dotazování (typy otázek vhodných a nevhodných)
  • jak "otevřít" komunikaci s klientem, jak jej zaujmout a navázat komunikační důvěru
  • nácvik vedení poradenského rozhovoru podle typu klienta a jeho potřeb
  • nejčastěšjí chyby a nástrahy v  v komunikaci
  • zpětná vazba ke klientovi

Lektor:

Ing. Zdena Hendrychová, BA (HONS.)