Krizové situace v kariérovém poradenství

Krizové situace v kariérové poradenství v praxi

V kariérovém poradenství nás potkávají nejrůznější příjemné i méně příjemné situace zapříčiněné objektivními i subjektivními faktory. Čas od času nás překvapí a když se tak stane, je dobré jednat. Můžeme se na ně ale připravit? Ano, ale jen do určité míry. Na našem setkání analyzujeme nejčastější nepříjemné situace Vaše i z naší dlouholeté poradenské praxe, ukážeme cesty řešení, které se nám v naší praxi osvědčily a pomůžeme vám připravit se na tyto méně příjemné situace naší práce.

Kdy a kde:

  • dne 7.6.2024, 11:00 - 14:00 hody; registrace nejpozději do 20.5.2024
  • ul. Klimentská 1443/50, Praha 1 Nové Město (cca 5 min ze stanice Florenc)

Cena:

  • 3.950,- (vč. studijních materiálů a drobného občerstvení)
  • sleva 5 % pro členy ČAKP

Obsah:

  • co je to krizová situace a její typy
  • krizové situace v poradenském procesu (nevhodně nastavená struktura poradenského setkání,  práce s aktivitami a metodami v poradenském procesu, zpětná vazba, role poradece x klienta. aj.)
  • práce s problematickými typy osobností v KP ve skupině i v individuálním poradenství
  • práce s nejistotou a stresem
  • nejčastější krizové situace v individuálním i skupinovém KP a návrhy jejich řešení
  • informační servis

Lektorka:

Ing. Zdena Hendrychová, BA (Hons), kariérová a HR poradkyně