Poradenský rozhovor pro pokročilé - trénink
Poradenský rozhovor pro pokročilé- workshop s přednáškou
Procvičíte si dotazovací technikou a technikou, jak "otevřít" komunikaci klienta (navázat komunikační vztah a důvěru), jak se vhodně ptát, poskytovat zpětnou vazbu, udržovat komunikační linii i jak rozpoznat lhaní u klienta nebo jak komunikovat s problematických typem klienta. Naučíte se efektivněji vést poradenský rozhovor pomocí techniky behaviorálu, ÚSTARR a koučovacích otázek a vyzkoušíte si nové aktivity vhodné pro poradenský rozhovor v kariérovém/profesním poradenství zacíle na určení motivace klienta, odhalení jeho skrytých tužeb, silných a slabých stránek, aj. Pomůžeme vám získat větší jistotu, kompetenci a dobré nápady pro vedení poradenského rozhovoru.
"Vaši klienti se k Vám budou dále vracet"
Kdy, kde:
- připravujeme 2024, 11:00 - 15:00 hod; registrace nejpozději do ....
- ul. Klimentská 1443/50, Praha 1 - Nové Město (cca 5 min ze stanice Florenc)
Cena:
- Kč 4 150,- Kč (vč. studijních materiálů a drobného občerstvení)
- sleva 5 % pro členy ČAKP
Obsah:
- principy efektivní komunikace poradce
- komunikační technika ÚSTARR, behaviorálu a koučinku
- techniky dotazování (typy otázek vhodných a nevhodných) a techniky aktivního naslouchání
- jak "otevřít" komunikaci s klientem, jak jej zaujmout, navázat a udržovat komunikační důvěru, vyjednávat
- nácvik vedení poradenského rozhovoru metodou behaviorál a koučink
Lektor:
Ing. Zdena Hendrychová, BA (HONS.)