Poradenský rozhovor pro pokročilé - trénink

Poradenský rozhovor pro pokročilé- workshop s přednáškou

Procvičíte si dotazovací technikou a technikou, jak "otevřít" komunikaci klienta (navázat komunikační vztah a důvěru), jak se vhodně ptát, poskytovat zpětnou vazbu, udržovat komunikační linii i jak rozpoznat lhaní u klienta nebo jak komunikovat s problematických typem klienta. Naučíte se efektivněji vést poradenský rozhovor pomocí techniky behaviorálu, ÚSTARR a koučovacích otázek a vyzkoušíte si nové aktivity vhodné pro poradenský rozhovor v kariérovém/profesním poradenství zacíle na určení motivace klienta, odhalení jeho skrytých tužeb, silných a slabých stránek, aj. Pomůžeme vám získat větší jistotu, kompetenci a dobré nápady pro vedení poradenského rozhovoru.

"Vaši klienti se k Vám budou dále vracet"

Kdy, kde:

  • dne 29.11.2021, 13:00 - 17:00, registrace nejpozději do 10.11.2021
  • ul. Klimentská 1443/50, Praha 1 - Nové Město (cca 5 min ze stanice Florenc)

Cena:

  • Kč 3 850,- Kč (vč. studijních materiálů a drobného občerstvení)
  • sleva 10 % pro členy ČAKP

Obsah:

  • principy efektivní komunikace poradce
  • komunikační technika ÚSTARR, behaviorálu a koučinku
  • techniky dotazování (typy otázek vhodných a nevhodných) a techniky aktivního naslouchání
  • jak "otevřít" komunikaci s klientem, jak jej zaujmout, navázat a udržovat komunikační důvěru, vyjednávat
  • nácvik vedení poradenského rozhovoru metodou behaviorál a koučink

Lektor:

Ing. Zdena Hendrychová, BA (HONS.)